25. oktober 2016

Synlighed

En usynlig virksomhed har ikke mange chancer for at overleve i dag. Det er derimod bydende nødvendigt at være synlig for kunder, leverandører og medarbejdere for virksomhedens fortsatte eksistens.

Synligheden gør det muligt for kunderne at vælge virksomhedens produkter frem for andre virksomheders. Synligheden bruges til at vælge og prioritere de leverandører, der opfylder fx bestemte kvalitetskrav, etiske normer og konventioner. Med en høj grad af synlighed overfor de mest lovende og potentielt set bedste medarbejdere lægger virksomheden et godt fundament for at tiltrække den for nutiden og fremtiden afgørende arbejdskraft.

En stærkt synlig virksomhed tiltrækker sig også større opmærksomhed og interesse fra journalistiske medier, der er interesserede i at berette om virksomheden, dens holdning og aktiviteter, fordi det har læsernes, lytternes, seernes og webbrugernes interesse.

Synlighed indgår som en meget væsentlig del af Sipureco PR & kommunikations arbejde – ikke blot i form af publicity, altså presseomtale og synlighed i medierne, men som et mere grundlæggende element i enhver virksomheds profilering af sin identitet og produkter.

Vil du gerne kontaktes for at høre mere om, hvordan din virksomhed kan arbejde strategisk med synlighed i forhold til virksomhedens interessenter, så tøv ikke med at tage kontakt.