Presseomtale gør, at andre får øjnene op for, hvad virksomheden producerer og bidrager med. Det kan tiltrække kunder, nye dygtige medarbejdere og samarbejdspartnere. Presseomtale bruges også strategisk til at styrke virksomhedens omdømme.
Hos Sipureco PR & kommunikation får du hjælp til at formulere dit budskab klart og fængende, så hver pressemeddelelse før størst chance for at fange journalisternes nysgerrighed og opmærksomhed?

Journalister lever for at give deres læsere gode historier og nyheder. Du har sikkert flere interessante historier, der kan være velegnede til pressen.
Hvis du kan svare ja til nogle af spørgsmålene nedenfor, har du allerede et godt grundlag for at få presseomtale.
- Vi har skabt resultater, der væsentligt overgik vores – og andres forventninger.
- Vi har vendt en rigtig dårlig udvikling til det modsatte.
- Vi er iværksættere og starter en ny virksomhed.
- Vi har en kæmpe stor tilgang af kunder.
- Vi åbner en ny afdeling / udvider virksomheden / ansætter flere medarbejdere.
- Vi har succes med integration på vores arbejdsplads.
- Vi gør noget særligt for vores praktikanter og har en markant holdning til det at være praktiksted.
- Vi har uventet succes med et nyt produkt.
- Vi er i gang med et spændende projekt, der får stor betydning for mange mennesker.
- Vi har opfundet et nyt produkt.
- Vi indgår et nyt stort samarbejde.
- Vi har jubilæum.
- Ingen af spørgsmålene er relevante for os, men vi vil gerne have noget omtale i pressen.
Var du klar over, at pressemeddelelser med tilhørende gode pressefotos oftere ender i aviserne og på avisernes nyhedswebsites som nyhedshistorier end pressemeddelelser uden fotos. Bestiller du pressefotos hos Sipureco PR & kommunikation, får du også et presserum til billederne på bureauet billedbank, hvor billederne kan ligge tilgængeligt for pressen i et halvt år.
Ring på 21 66 40 18 eller benyt kontaktformularen nedenfor, så er du tættere på at få presseomtale.
[contact-form-7 id=”1915″ title=”Kontaktformular 1″]