Case – JV Service Teknik

Website til JV Service Teknik

Skærmbillede af JV Service website på en computer.

JV Service er en ny nordjysk iværksættervirksomhed i branchen for teknisk service. I forbindelse med opstart og udvikling af JV Service vil virksomheden bruge et website som kommunikationsplatform. På platformen skal kunder kunne orientere sig om virksomhedens services/produkter og ubesværet kontakte JV Services for yderligere information og tilbud.

Løsning

Sipureco hjælper JV Service Teknik med registrering af webdomæne og opsætning af webhotel. Til styring af indhold vælges Wordpres, der gør det let for JV Service at videreudvikle indholdet på kommunikationsplatformen. Sipureco implementerer WordPress, tilpasser WordPress temaet, implementerer forskellige plug-ins til optimering af websitet og underviser JV Service i brug af WordPress-platformen. JV Service Teknik står selv for indhold i form af tekster og fotos.

Resultat

jv service haandholdt 1

JV Service har fået et website, der gør det let for virksomheden at videreudvikle sin online profilering. Designet med en letoverskuelig struktur gør det let for kunder at finde relevant information og tage kontakt til virksomheden via kontaktformularer, e-mail og telefon. Designet er responsivt, så brugerne får en god oplevelse, uanset om de besøger JV Service via computer, tablet eller smartphone. JV Service har med sit website taget første skridt til at møde sine kunder online og profilere sig i servicebranchen.

Det nye website er blevet utroligt godt modtaget.

– Tak for din indsats. Jeg er meget tilfreds med resultatet 🙂

JV Service Teknik
Jacob Vittrup, direktør

Få hjælp af Sipureco til at løse dine kommunikative udfordringer.

Kontakt Sipureco

Sipureco PR & kommunikation
Jan Høst-Aaris, indehaver
21 66 40 18
jan@sipureco.dk

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem

Gem